Dlaczego e-mail marketing ma tak dobre wyniki sprzedażowe?

Zorganizowanie legalnej bazy mailingowej pozwala na dostarczanie treści marketingowych wprost na skrzynkę pocztową odbiorcy. Mogą to być treści promocyjne, newslettery, listy z podziękowaniami itd. Ich personalizacja i jakościowe tworzenie pomagają w dostaniu się wprost do jednego z ważnych katalogów skrzynek pocztowych, zamiast w trafieniu do SPAM-u. Ponieważ e-mail marketing może mieć horrendalnie wielkie zasięgi, dlatego może okazać się jedną z najbardziej skutecznych form reklamy sieciowej.

Posiadaczy internetowych skrzynek pocztowych jest przynajmniej kilkukrotnie więcej, niż tych, zarejestrowanych na największych portalach społecznościowych. Dzięki temu trafienie do odbiorcy może okazać się znacznie bardziej skuteczne. Z oczywistych względów nie wszyscy oni wyraża zgodę na dostarczanie im systematycznych newsletterów. Ważne jest, że nie wymuszanie zgody na ich otrzymanie, pomaga ustalić ilość osób, które naprawdę są zdecydowane na robienie zakupów u nas i zainteresowane działalnością naszej firmy.

Z tego też powodu okazuje się, że nawet mała baza mailingowa może być wysoce skutecznym narzędziem promocyjnym. Dzięki niej jesteśmy w stanie dotrzeć na skrzynki pocztowe naszych najlepszych odbiorców, którzy przecież i tak systematycznie sprawdzają nowe wiadomości. Ponadto zawężenie grupy odbiorców do tych najbardziej zainteresowanych pozwala na obniżenie kosztów każdej kampanii mailingowej, w których płacimy przecież od wielkości naszych baz użytych w tych kampaniach.

Dzięki efektywnym kampaniom e-mail marketingowym jesteśmy w stanie wielokrotnie zwiększyć sprzedaż naszych produktów oraz podnieść inne ważne cechy marketingowe, jak choćby samą świadomość marki. Utożsamienie naszych produktów z marką oraz ich wysoka jakość powinny ponownie mieć doskonały wpływ na nasze wyniki finansowe. Z tego też powodu, rozpoczynając działalność w sieci, powinniśmy od razu pomyśleć o możliwości tworzenia własnej i legalnej bazy mailingowej, dzięki której w przyszłości będziemy w stanie poprawić nasze wyniki sprzedażowe i odnotować ich kolejne rekordy.

1 thought on “Dlaczego e-mail marketing ma tak dobre wyniki sprzedażowe?

  1. Zapewne zależy od posiadanej bazy emailów. Ja nie miałem na tyle szczęście z email marketingiem

Comments are closed.